Doorgaan naar hoofdcontent

Miami

Vanmorgen kunnen we het iets langer volhouden we zijn allemaal rond half zeven wakker. Marcel en ik besluiten even een ontbijtje te gaan halen bij de burger king. Een geheel nieuwe ervaring s'morgens om 7.00 een burger king binnen stappen :-)

We kiezen van alles van het ontbijt menu een burito, egg bacon bagel, croissantjes, pancackes en natuurlijk de french toast cinnamon sticks. Daar heb ik al veel over gelezen en die moet ik natuurlijk ook even proberen. Ook ik vind ze heerlijk!.

Na het ontbijt is het tijd voor sport. We kijken de formule 1 en Feyenoord op de ipad.

Daarna vertrekken we naar bayside in Miami downtown. We parkeren de auto in de garage en komen dan direct uit bij Victoria secrets hoe toevallig :-). Alle dames verdwijen voor een uurtje in deze heerlijke winkel en behoorlijk wat dollars lichter, omdat sommige van ons niet heel goed naar de acties hebben gekeken, komen we voldaan weer naar buiten met mooie roze tasjes.

We lopen wat rond over deze gezellige boulevard en dan is het toch zomaar weer lunch tijd.
De dames willen heel graag een burger van five guys en wij willen wel graag een wat gezondere optie dus kiezen we voor een tafeltje op het terras bij Hooters en lunchen weer met een mooi uitzicht.

Sharon kiest de shrimp wrap, Léon de Fish taco's Marcel de Fish en chips en ik ga voor de spinazie salade met garnalen heerlijk!

Na de lunch winkelen we nog even verder bij onder andere Bath en Body works. Daar is de deal "buy 2 get 1 free or buy 3 get 3 free" tja dan is de keuze niet echt moeilijk toch? alhoewel er zijn zoveel lekkere producten dat het toch nog lastig wordt.

Eigenlijk wilde we na Bayside naar het stand maar het weer werkt niet echt mee er staat veel wind en het is niet echt zonnig. De meisjes zijn ook erg moe dus besluiten we terug te gaan naar het hotel zodat ze nog even kunnen slapen. Zo gezegd zo gedaan de dames installeren zich met slaapmasker en luisterboekje in de kamer en Sharon en ik gaan kijken of we onze nagels kunnen laten doen aan de overkant van het hotel. Helaas is er alleen een bord op de gevel maar de nagelsalon lijkt niet meer te bestaan Jammer! Dan maar even lekker bij het zwembad liggen. Ook Léon en Marcel komen nog even van de zon genieten.

Vanavond rijden we nar South Beach. We halen pizza bij blocks pizza. Dit hele kleine zaakje zit naast het hotel waar wij vorig jaar zaten en maakt heerlijke pizza's.

We nemen de pizza's mee naar het strand en eten ze daar op. We maken nog even wat leuke foto's op het strand voor het echt te donker wordt. En splitsen ons dan. Léon en Sharon gaan auto's kijken en een cocktail drinken op ocean drive en wij lopen even over Lincoln road.

Ilse wil graag nog even naar de Ulta maar helaas die is helaas al dicht. Wel nemen we nog een lekkere frozen Yoghurt met verschillende toppings en gaan lekker even mensen kijken. Moe maar voldaan zoeken we daarna de auto weer op en rijden terug naar het hotel. Morgen op naar de villa ben zo benieuwd.

Populaire posts van deze blog

Beach and Baseball

Vandaag starten we lekker rustig op. Ik lees mijn boek uit bij het zwembad en de meiden slapen lekker uit. Tegen een uurtje of 12 vertrekken we naar het strand. Madeira Beach is de bestemming voor vanmiddag. Rond half twee komen we aan op het strand ik vind het er heerlijk en prachtig maar de rest van het gezelschap is niet zo heel dol op het strand helaas. Ik vind de sfeer hier heel relaxt, en wil er zeker nog een keer terug komen. Maar goed we geniet een paar uurtjes van de zon en wandelen over het strand of zwemmen in de heerlijk warme golf van Mexico. Na een paar uurtjes kleden we ons om en lopen een rondje over de John's pass boardwark. Dan is het weer tijd om wat te eten voor dat we richting St. Petersburg gaan voor de wedstrijd van de Tampa bay rays. We kiezen voor Bubba Gump. Een heerlijk kaart met lekkere (virgin)cocktails we bestellen heerlijk vis of garnalen en de meiden een burger. Dan rijden we naar Tropicanafield. voor de wedstrijd van R

Dagje op de keys

Uiteraard zijn we vandaag vroeg wakker. De dames willen het al om 3 uur opgeven maar dat vind ik echt nog te vroeg. Dus na even een half uurtje lezen vallen ze toch weer in slaap en ik ook gelukkig. Rond een uur om half negen vertrekken we voor een dagtripje naar de keys. Islamorada om precies te zijn. Onze eerste stop is Robert is here. Of eigenlijk stoppen we eerst even bij de Family dollar tree om wat water en badlakens ect. te kopen. En zie ik daar mijn favoriete doekjes staan in de geuren indian summer er cocnut die kan ik natuurlijk niet laten liggen. Bij Robert is here kopen we lekkere appelbanaantjes en een grote avocado en nemen we allemaal een heerlijke fruit smoothie. Ook kan Léon het niet laten een stukje gedroogde alligator mee te nemen en zo kunnen we allemaal zeggen dat we dat ook een keer gegeten hebben. De volgende stop is voor de koffie en taart. Vorig jaar zijn we ook bij de blond giraff geweest en key lime pie is heerlijk daar. Dit keer gaan we voor de

Universal part 1

De dagen vliegen hier voorbij en een blog bijhouden kost een hoop tijd. Maar omdat het zo leuk is om terug te lezen probeer ik het toch een beetje bij te houden. Vandaag zijn we niet heel vroeg op. we beginnen echt in het Amerikaanse ritme te komen. We ontbijten net als elke dag lekker uitgebreid. en pakken dan onze spullen om naar universal te gaan. De auto parkeren we dit keer bij King Kong een van de attracties die we zeker willen gaan doen vandaag. We beginnen met een heerlijke Starbucks en hoe raar, dit is pas de eerste van onze vakantie. Sofie is de teleurstelling van de Salty donut al wel vergeten en en zeker als ze ziet dat hier een Voodoo donut is geopend. De donuts zien er heerlijk uit en iedereen kiest een lekkere uit Sofie gaat voor de Grape, Ilse voor de confetti donut Marcel voor de enorme Mafia mob en Léon en Sharon delen een applefritter. de donuts worden geleverd in een prachtige roze doos dat kan niet meer stuk dus :-) Op de app kijken we waar de kortste wa