Doorgaan naar hoofdcontent

shopping by night

Het is vandaag een prachtige dag en dus genieten we een dagje van de villa. We ontbijten heerlijk met wafels, ei, fruit, cereals, en cool whip. dan instaleren we ons lekker bij het zwembad dobberen lekker op een ananas, ijsje of hamburger lezen een boekje of kijken netflix onder een handdoek?! (ik noem geen namen).

Marcel en Leon maken een lekkere lunch. En nadat we de lunch hebben laten zakken en uitgebreid hebben gedoucht maken we ons op voor een avondje shoppen.
De winkels in de outlets op International drive zijn open tot 23.00 uur dus dat redden we makkelijk denken we. We zijn er rond een uur of zes en gaan rechtstreeks naar de foodcourt want shoppen doe je beter op een volle maag :-). Marcel en Sharon gaan voor de orange chicken, Leon Sofie en ik kiezen een burger van five guys en Ilse gaat voor de cheesefries(patatjes met gesmolten kaas).

Dan splitsen we ons en gaan op pad. We slagen voor spijkerbroeken voor mij en Ilse bij de Levi's en Ilse en Sofie kiezen daar allebei ook nog nieuwe t shirts. Dan gaan we op zoek naar een Zonnebril voor Sofie ze kiest uiteindelijk voor een mooie Armani bril en is helemaal blij. Bij Adidas koopt Marcel nog een mooi shirt en een nieuw petje. Ook bij de GAP en Tommy slagen we goed. Sofie scoort alvast een mooie rugzak voor als ze straks naar de brugklas gaat. Inmiddels is het al 22.00 geweest en appt Léon waar we blijven. We spreken af bij de Victoria Secrets outlet waar er voor Ilse en Sofie zoveel te kiezen is  dat we daar tot sluitingstijd doorbrengen. Jammer genoeg hebben ze voor Sharon en mij niets..... Dat maken we vast nog wel goed deze vakantie. Léon en Sharon zijn ook goed geslaagd.
Als we bij de auto komen blijkt dat we niets meer achterin kunnen doen Marcel heeft ook nog een nieuwe koffer gekocht. We ontdekten namelijk gisteren dat ook de andere Samsonite koffer een scheur aan de onderkant heeft. En Oh ja nog even de deal van de dag: Mijn mooie nieuwe zwarte superzachte leren tas van Calvin Klein daar ben ik zo blij mee.
Als we terugrijden naar huis verbazen we ons nog even over een auto die bewust dwars door de afzetting heen rijd een paar pionnen schept en er dan volle vaart vandoor gaat. Dat kan hier blijkbaar :-).
Wordt vervolgt want er zijn echt nog een aantal winkels niet bezocht........

Populaire posts van deze blog

Beach and Baseball

Vandaag starten we lekker rustig op. Ik lees mijn boek uit bij het zwembad en de meiden slapen lekker uit. Tegen een uurtje of 12 vertrekken we naar het strand. Madeira Beach is de bestemming voor vanmiddag. Rond half twee komen we aan op het strand ik vind het er heerlijk en prachtig maar de rest van het gezelschap is niet zo heel dol op het strand helaas. Ik vind de sfeer hier heel relaxt, en wil er zeker nog een keer terug komen. Maar goed we geniet een paar uurtjes van de zon en wandelen over het strand of zwemmen in de heerlijk warme golf van Mexico. Na een paar uurtjes kleden we ons om en lopen een rondje over de John's pass boardwark. Dan is het weer tijd om wat te eten voor dat we richting St. Petersburg gaan voor de wedstrijd van de Tampa bay rays. We kiezen voor Bubba Gump. Een heerlijk kaart met lekkere (virgin)cocktails we bestellen heerlijk vis of garnalen en de meiden een burger. Dan rijden we naar Tropicanafield. voor de wedstrijd van R

Dagje op de keys

Uiteraard zijn we vandaag vroeg wakker. De dames willen het al om 3 uur opgeven maar dat vind ik echt nog te vroeg. Dus na even een half uurtje lezen vallen ze toch weer in slaap en ik ook gelukkig. Rond een uur om half negen vertrekken we voor een dagtripje naar de keys. Islamorada om precies te zijn. Onze eerste stop is Robert is here. Of eigenlijk stoppen we eerst even bij de Family dollar tree om wat water en badlakens ect. te kopen. En zie ik daar mijn favoriete doekjes staan in de geuren indian summer er cocnut die kan ik natuurlijk niet laten liggen. Bij Robert is here kopen we lekkere appelbanaantjes en een grote avocado en nemen we allemaal een heerlijke fruit smoothie. Ook kan Léon het niet laten een stukje gedroogde alligator mee te nemen en zo kunnen we allemaal zeggen dat we dat ook een keer gegeten hebben. De volgende stop is voor de koffie en taart. Vorig jaar zijn we ook bij de blond giraff geweest en key lime pie is heerlijk daar. Dit keer gaan we voor de

Universal part 1

De dagen vliegen hier voorbij en een blog bijhouden kost een hoop tijd. Maar omdat het zo leuk is om terug te lezen probeer ik het toch een beetje bij te houden. Vandaag zijn we niet heel vroeg op. we beginnen echt in het Amerikaanse ritme te komen. We ontbijten net als elke dag lekker uitgebreid. en pakken dan onze spullen om naar universal te gaan. De auto parkeren we dit keer bij King Kong een van de attracties die we zeker willen gaan doen vandaag. We beginnen met een heerlijke Starbucks en hoe raar, dit is pas de eerste van onze vakantie. Sofie is de teleurstelling van de Salty donut al wel vergeten en en zeker als ze ziet dat hier een Voodoo donut is geopend. De donuts zien er heerlijk uit en iedereen kiest een lekkere uit Sofie gaat voor de Grape, Ilse voor de confetti donut Marcel voor de enorme Mafia mob en Léon en Sharon delen een applefritter. de donuts worden geleverd in een prachtige roze doos dat kan niet meer stuk dus :-) Op de app kijken we waar de kortste wa