Doorgaan naar hoofdcontent

Ontbijten bij de IHop

Ik ben vandaag als eerste beneden iedereen is nog in diepe slaap. en dus geniet ik heerlijk van een kopje koffie aan de rand van het zwembad en verdiep me nog even in mijn spannende boek (De oorsprong van Dan Brown).




Vanmorgen besluiten we lekker buiten de deur te ontbijten. Het idee is om bij de IHop te ontbijten en daarna naar het Kissimee state park te gaan om een wandelingetje te maken.
Bij de IHop bestellen we allemaal wat we lekker vinden. Alleen Marcel heeft een beetje pech hij besteld een Colorado omelet wat hij niet gezien had was dat daar ook draadjesvlees opzat. Maar goed de rest was weer heerlijk.



Dan kijken we nog even bij de naastgelegen Nike outlet. En krijg ik een toffe trui van Léon en Sharon. Inmiddels is de temperatuur opgelopen tot 33 graden en is het erg benauwd. We besluiten een andere keer te gaan wandelen en rijden via Posner Park waar we nog even een bezoek brengen aan Dick sporting goods, Ross dress for less, en de Target. Thuis genieten we lekker van de zon en het zwembad.
Voor het avond eten maken we lekkere garnalen en kip uit de oven met salade en stokbrood. Leon en Sharon maken nog een avondwandelingetje. En ik lees nog wat verder in mijn boek en kijk nog een stukje Time to Dance terug op de Ipad, we zijn daar bij de opnames geweest. En ga dan lekker slapen. Benieuwd wat we morgen gaan doen Er wordt in de middag wat minder weer voorspelt dus we zien het wel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Beach and Baseball

Vandaag starten we lekker rustig op. Ik lees mijn boek uit bij het zwembad en de meiden slapen lekker uit. Tegen een uurtje of 12 vertrekken we naar het strand. Madeira Beach is de bestemming voor vanmiddag. Rond half twee komen we aan op het strand ik vind het er heerlijk en prachtig maar de rest van het gezelschap is niet zo heel dol op het strand helaas. Ik vind de sfeer hier heel relaxt, en wil er zeker nog een keer terug komen. Maar goed we geniet een paar uurtjes van de zon en wandelen over het strand of zwemmen in de heerlijk warme golf van Mexico. Na een paar uurtjes kleden we ons om en lopen een rondje over de John's pass boardwark. Dan is het weer tijd om wat te eten voor dat we richting St. Petersburg gaan voor de wedstrijd van de Tampa bay rays. We kiezen voor Bubba Gump. Een heerlijk kaart met lekkere (virgin)cocktails we bestellen heerlijk vis of garnalen en de meiden een burger. Dan rijden we naar Tropicanafield. voor de wedstrijd van R

Dagje op de keys

Uiteraard zijn we vandaag vroeg wakker. De dames willen het al om 3 uur opgeven maar dat vind ik echt nog te vroeg. Dus na even een half uurtje lezen vallen ze toch weer in slaap en ik ook gelukkig. Rond een uur om half negen vertrekken we voor een dagtripje naar de keys. Islamorada om precies te zijn. Onze eerste stop is Robert is here. Of eigenlijk stoppen we eerst even bij de Family dollar tree om wat water en badlakens ect. te kopen. En zie ik daar mijn favoriete doekjes staan in de geuren indian summer er cocnut die kan ik natuurlijk niet laten liggen. Bij Robert is here kopen we lekkere appelbanaantjes en een grote avocado en nemen we allemaal een heerlijke fruit smoothie. Ook kan Léon het niet laten een stukje gedroogde alligator mee te nemen en zo kunnen we allemaal zeggen dat we dat ook een keer gegeten hebben. De volgende stop is voor de koffie en taart. Vorig jaar zijn we ook bij de blond giraff geweest en key lime pie is heerlijk daar. Dit keer gaan we voor de

Universal part 1

De dagen vliegen hier voorbij en een blog bijhouden kost een hoop tijd. Maar omdat het zo leuk is om terug te lezen probeer ik het toch een beetje bij te houden. Vandaag zijn we niet heel vroeg op. we beginnen echt in het Amerikaanse ritme te komen. We ontbijten net als elke dag lekker uitgebreid. en pakken dan onze spullen om naar universal te gaan. De auto parkeren we dit keer bij King Kong een van de attracties die we zeker willen gaan doen vandaag. We beginnen met een heerlijke Starbucks en hoe raar, dit is pas de eerste van onze vakantie. Sofie is de teleurstelling van de Salty donut al wel vergeten en en zeker als ze ziet dat hier een Voodoo donut is geopend. De donuts zien er heerlijk uit en iedereen kiest een lekkere uit Sofie gaat voor de Grape, Ilse voor de confetti donut Marcel voor de enorme Mafia mob en Léon en Sharon delen een applefritter. de donuts worden geleverd in een prachtige roze doos dat kan niet meer stuk dus :-) Op de app kijken we waar de kortste wa